Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 24 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 juni een bestelling gedaan bij mini in the box, nog steeds niets ontvangen. Meermaals geklaagd en keer op keer standaard antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 2 weken mijn bestelling heb of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 september 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste John Zwackhalen,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt en dat deze aan ons werd geretourneerd. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR26.81 aan u regelen.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Wij waarderen uw medewerking en begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht John zwackhalen

1 maand geleden - Klacht is nog dteeds niet opgelost. Ik heb nog steeds geen geld ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door John zwackhalen