Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 24 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

14 juni een bestelling gedaan bij mini in the box, nog steeds niets ontvangen. Meermaals geklaagd en keer op keer standaard antwoord.

Als ik binnen 2 weken mijn bestelling heb of mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 september 2017 om 12:18 geantwoord

Beste John Zwackhalen,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt en dat deze aan ons werd geretourneerd. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR26.81 aan u regelen.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Wij waarderen uw medewerking en begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht John zwackhalen

1 maand geleden - Klacht is nog dteeds niet opgelost. Ik heb nog steeds geen geld ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door John zwackhalen