Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 20 augustus 2017 over Hairlace in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 juli 2017 heb ik een bestelling geplaats met ordernummer 7563 bedrag €53,65 hiervan heb ik netjes een orderbevestiging ontvangen via de mail. Echter na een 1 week had ik mijn producten nog niet binnen ik begon me zorgen te maken omdat ik 4 augustus met vakantie ging. Ik heb een mail gestuurd naar Hairlace en zeker 3 keer gebeld. Dezelfde dag nog werd ik teruggebeld door Hetty en zij verzekerde mij dat ik voor mijn vertrek mijn producten in huis zou hebben. Je raad het al ik ben inmiddels terug en nog steeds niet ontvangen. Ik ben echt heel erg boos dat je in alle vertrouwen een bestelling plaats bij een bedrijf waarvan je denkt dat deze betrouwbaar is en je gewoon laat zitten.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog mijn producten ontvangt of gewoon mijn geld retour op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hairlace over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door HR1972