Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 10 augustus 2017 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag 7 augustus 2017 een chocotelegram besteld via yoursurprise.
Het zou 10 augustus 2017 verzonden zijn.
De betaling is voldaan en volgens de site is het verzonden.
Maar ik heb het niet binnen gekregen.
En €19,15 om wat chocolade te versturen vind ik nogal wel een prijs.

Gewenste Oplossing:

Als het als nog verstuurd wordt is prima of graag geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Yoursurprise

4 maanden geleden - Goedemiddag Mikey, Dankjewel voor je review. Wat ontzettend jammer dat je cadeau nog niet is binnen gekomen. Je neemt de tijd en aandacht om een mooi cadeau te bestellen, dan wil je ook dat deze op tijd binnen is. Is het mogelijk om je ordernummer naar ons te mailen? Dan kunnen we uitzoeken wat er met je pakketje is gebeurd. Dit kun je mailen naar: klantenservice@yoursurprise.com. We zien je mail graag tegemoet. Groetjes Karolina YourSurprise

Alle klachten die gemeld zijn door Mikey82