Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 21 december 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wehkamp-bestelling, 2 artikelen, gekozen levertijd: dinsdag 18 december 18:00 – 21:00 uur. Bezorger komt dinsdag 18 december om 16:00 uur, dus niet op afgesproken tijdstip. Toevallig is zoon thuis. Bezorger heeft echter maar één artikel, het andere niet. Over dit artikel staat bij de track-en-trace op de Wehkamp-site overigens: 2012-12-18 20:09 Niet thuis ???? Ik was toen gewoon thuis!! Donderdagochtend Wehkamp gebeld over verkeerde bezorgtijd en ontbrekende artikel. Excuses, Selektvracht bezorgde wel vaker op verkeerde tijdstippen gaf de klantenservice toe, ze zou er werk van maken en artikel 2 zou diezelfde avond tussen 18:00 – 21:00 uur bezorgd worden. Ik gewacht, maar niets. Staat er op bij track-en-trace van Wehkamp: 2012-12-19 19:54 Pakket is bezorgd Huh?? Niet bij mij en ook geen briefje in de bus. Directe buren weten van niets. De bezorger komt niet alleen niet op de afgesproken tijd, hij liegt dus ook nog, want hij heeft pakketje 2 helemaal niet afgeleverd. Ik kan pakketje 1 ook niet retour sturen naar Wehkamp, want die bon zit blijkbaar in pakketje 2. Wat ik dus niet heb. Schandalig.
Weer gebeld met klantenservice Wehkamp. Moet 5 dagen wachten en als het er dan nog niet is, formulier invullen en opsturen.

Wehkamp levert ontbrekende artikel z.s.m. en houdt zich daarbij aan een afgesproken tijd.
Wehkamp vergoedt door mij gemaakte telefoonkosten klantenservice ( 2 x 5 minuten)
Wehkamp schuift niet langer de schuld af op koeriersbedrijf, maar lost het zelf op. Ik heb een overeenkomst met Wehkamp en niet met Selektvracht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 21 december 2012 om 13:50 geantwoord

klacht is dubbel binnengekomen, inmiddels contact gezocht.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jolanda40

6 jaren geleden - Gebeld door Wehkamp. Wel erg dat je moet posten op een klachtensite om een serieuze reactie te krijgen. Artikel is opnieuw geleverd. Ik heb dit uiteraard wel laten bezorgen bij een service-point, Selektvracht komt toch niet aan mijn deur weten we nu. Levering bij service-point is goed gegaan, maar ja wel door weer en wind ver fietsen. Heb inmiddels ook klachtenformulier naar Wehkamp gestuurd en wacht nog op verklaring over vermist artikel en bevestiging dat dit uiteraard van mijn rekening gehaald wordt! En een vergeoding voor de gemaakte telefoonkosten met dure klantenservice zou ook een nobel gebaar zijn. Verder vind ik het stuitend dat Wehkamp met Selektvracht blijft werken, terwijl niet of onjuist bezorgen daar regel is. Wehkamp's excuses over dat er "met miljoenen pakketjes wel eens een keer iets mis gaat", geldt zeker niet voor Amsterdam. Daar gaat het blijkbaar altijd fout. Dus, zolang er geen service-point bij mij in de buurt zit en Wehkamp met Selektvracht blijft werken...sorry, voor mij geen Wehkamp meer.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda40