Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 29 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling geplaatst, nooit aangekomen, ik gemaild, bleek mijn bestelling terug gestuurd te zijn. Bel ik Zalando op, word ik erg arrogant aangesproken dat ik dan maar mijn bestelling opnieuw moet doen en hun niets kunnen doen. Ik ben erg pissig!!!

Gewenste Oplossing:

Als hun mijn bestelling opnieuw gaan sturen met extra korting hierop!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberleybraanker