Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 27 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelde hoofdkussens [2x] op afgesproken datum niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als het alsnog wordt ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Beste A de Roo, Vervelend om te horen dat u een bestelling nooit ontvangen heeft. Graag wil ik u verzoeken een mail te sturen aan info@koopjedeal.nl onder vermelding van uw ordernummer. U kunt de mail richten aan Quincy Blom. Zodra de mail binnen is, kunnen we direct kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Team Klantenservice Koopjedeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A de Roo,

Vervelend om te horen dat u een bestelling nooit ontvangen heeft.
Graag wil ik u verzoeken een mail te sturen aan info@koopjedeal.nl onder vermelding van uw ordernummer.

U kunt de mail richten aan Quincy Blom. Zodra de mail binnen is, kunnen we direct kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groeten,

Team Klantenservice Koopjedeal

Alle klachten die gemeld zijn door A de Roo