Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 21 september 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meubel besteld, levertijd zou een week zijn. Wacht inmiddels al 3 weken op pakket. Volgens klantenservice ligt fout bij leverancier, leverancier gebeld, deze zegt een deel van de bestelling in depot te hebben maar nog niet compleet, vroeg mij otto te bellen en te vragen of zij contact met hen op wil nemen. Otto wexerom gebeld. Deze mevrouw kon niks voor mij doen.. Moet maar geduld hebben. Ik vind dit niet kunnen wanneer er geadverteerd wordt met binnen 7 dagen in huis..

Gewenste Oplossing:

Wanneer pakket bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 21 september 2016 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

In overleg met de klant wordt de kast opnieuw in bestelling geplaatst.
Deze wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
De medewerker van OTTO zal contact met de klant onderhouden tot dat deze levering correct plaats heeft gevonden.

Klantenservice
OTTO

Alle klachten die gemeld zijn door Rodolf86