Klacht: BESTELLING NIET ONTVANGEN

op 21 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BESTELNUMMER 1608060224833251

BETAALD 11.23 EURO

Gewenste Oplossing:

ALS IK MIJN BESTELLING HEB ONTVANGEN

OF GELD IS TERUG GESTORT

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht l.hendriks@onsnet.nu

2 maanden geleden - Ik hoop dat er spoedig een oplossing gevonden wordt. groetjes broer hendriks

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 september 2016 om 00:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte excuses voor de vermiste zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door l.hendriks@onsnet.nu