Klacht: bestelling niet ontvangen

op 08 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 juli 2016 heb ik hoofdlamp besteld op 29 juli kreeg ik bevestigd van betaling bestel nr 18826828.
Tot op heden nog niets ontvangen
groeten Eddy Hamers

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling krijg of teminste mijn geld terug reclame is dat wel niet denk ik

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 08 september 2016 om 21:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eddy Hamers,

Onze excuses voor de vertraging, wij helpen u graag het probleem op te lossen.

We zullen bij onze logistieke afdeling informeren naar de locatie en status van uw zending. Wij sturen u een e-mail zodra we een update hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.

Als wij de zending kunnen lokaliseren, vergoeden wij ofwel de verzendkosten, of bieden wij u ter compensatie een coupon aan met een vergelijkbare waarde.

Als we de zending niet kunnen lokaliseren, regelen wij een herzending

Wij danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet, 
William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy Hamers