Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 11 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 3 augustus een bestelling geplaatst op boohoo.com.
Op de website wordt aangegeven dat je een bestelling binnen 3-4 dagen hoort te ontvangen.
Inmiddels is het al de achtste werkdag, maar tot op heden heb ik niks ontvangen.
Ik heb al meerdere mails verzonden naar de klantenservice, maar daar wordt niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik de jurk heb ontvangen + een compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HebrewQueen