Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 04 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin dit maand een hotline bestelling nog niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik me hotline ontvang als het niet do mogen zijn wil ik me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2016 om 21:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant vageesan sivabalasingam,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-06-11 is verzonden via PostNL-untrack. Het referentienummer is PNL9937279766. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-09. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Vageesan97