Klacht: bestelling niet ontvangen

op 02 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in februari een bestelling geplaatst. Reeds betaald. De levertijd is intussen ruim overschreden maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

terugbetaling of alsnog krijgen van de bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

8 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 juli 2016 om 21:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant mevr Broo,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-02-04 is verzonden via PL-Mailamericas Sunyou Mail-Sunyou. Het referentienummer is PLM354989151125 SYLLT35566558. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Volgens de koerier is het pakketej bij de buren afgeleverd.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door annelierse
x