Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 18 maart 2020 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week donderdag heb ik voor 30€ aan eten besteld bij de macdonalds (uber eats) de bezorging duurde al lang maar toen de bestelling aan kwam bleek de cola omgevallen te zijn na overleg besloten dat dat geen probleem was
Toen wij het eten onderling wouden verdelen kwamen wij er achter dat het niet de juiste bestelling was het was een mc chicken en meer niet..
Waarop wij naar de zaak belde en niet voldoende verder zijn geholpen
De gene die de telefoon op nam klonk al niet geintereseerd en wimpelde ons meteen af om naar uber eats te bellen zonder telefoon nummer te geven of informatie
Later hebben wij naar uber eats gebeld en zij geven aan ook niks verder voor ons te kunnen doen binnen 24 uur wij hebben tot op heden van beide partijen niks gehoord

Groeten David

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb
Het bonnetje voor bewijs heb ik nog

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djfischer