Klacht: Bestelling niet leveren

op 21 september 2017 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Op 17-07-2017 heb ik 8 pakjes mesjes voor onze nieuwe grastrimmer bij Krooz Webwinkels besteld en vooruit betaald. Volgens hun website waren ze op voorraad. Ik kreeg niets geleverd. Na diverse mails en vergeefse telefoontjes (ze nemen de telefoon niet op!) kreeg ik 2 pakjes geleverd. De rest zou z.s.m. nageleverd worden. Dit is tot op heden niet gebeurd, ondanks diverse mails van mijn kant met verzoek om levering. Op 06-09-2017 heb ik een mail ontvangen van Marco van der Pluijm met de toezegging dat de mesjes binnen 1 week geleverd zouden worden. Dit is niet gebeurd. Op 13-09-2017 heb ik per mail verzocht het bedrag van de 3 pakjes mesjes naar mijn bankrekening terug te storten. Hier wordt niet op gereageerd. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is weg en mijn geduld is na 2 maanden aan het lijntje te worden gehouden, op.

Als ik het resterende bedrag ad € 23,85 (zijnde 3 pakjes mesjes à € 7,95) terug heb op mijn bankrekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krooz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krooz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maflogicol