Klacht: bestelling niet kunnen bevestigen

op 27 mei 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb woensdag ochtend een bestelling gedaan voor een randstad noord abonnement. Om 10:28 kreeg ik een bericht van connexxion dat de bestelling rond was. Toen ik om 11:04 mijn bestelling wilde activeren in de bus lijn 5 kreeg ik steeds rode lichtjes. Vervolgens heb ik het in de volgende bus lijn 1 of 3 geprobeerd om 11:14 en deze keer kreeg ik als antwoord dat er geen bestelling op zou staan dus ik dacht het zal er nu wel op staan maar dat bleek anders bij uitchecken.
Op de terugweg wilde ik het opnieuw proberen en deze keer deed het apparaat helemaal niets. Pas toen ik op Almere buiten station stond en hem voor een automaat hield wilde hij opladen.
Ik heb al die tijd op saldo moeten reizen, terwijl ik net voor z’n duur abonnement heb moeten betalen. Vrienden met wie ik reisde zeiden dat hun niet in gecheckt zouden hebben, want ik betaal gewoon voor de reis maar dat durfde ik niet, ondanks dat ik wist dat ze gelijk hadden.
In het bestand staat de email en mijn reisgeschiedenis.

Ik heb dubbel voor de busrit moeten betalen, dus ik wil graag het bedrag terug wat ik op saldo heb moeten reizen. Het gaat om €3,22, (€1,62 + €0,36 + €1,24) dit kunt u terugvinden in de bestanden die ik heb toegevoegd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte Waterman