Klacht: Bestelling niet goed verwerkt

op 31 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Zaterdag avond heb ik een partytent besteld (op mijn vriend zijn naam en adres, met mijn email adres.)

Wij hebben met spoed een partytent nodig omdat wij woensdag op vakantie gaan.

Nadat ik de partytent besteld had en betaald, kreeg ik geen bevestigingsmail/ bevestiginf van betaling. Na afwachten heb ik via social media contact opgenomen. Maar nog geen antwoord op gehad.

Vandaag heeft mijn vriend gebeld naar LeenBakker. Aan de telefoon vertelde de vrouw dat er helemaal geen bestelling. Dus, geen bestelling, maar mijn geld is wel weg…

Hij moest Leenbakker een mail sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar weer geen antwoord.
Nou verwacht ik ook niet meteen antwoord, maar wel iets meer haast aangezien ik heb betaald voor iets wat ik niet krijg.

Mijn vriend heeft vanmiddag dezelfde partytent gekocht, ook via leenbakker. Hij heeft wel meteen een mail gekregen en de partytent komt morgen binnen.

Ik hoef dus de 1e partytent niet meer. Maar ik wil wel graag mijn geld terug. Erg slordig van leenbakker.

Als ik mijn geld terugkrijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rooom