Klacht: Bestelling niet geleverd klantenservice zegt pech!

op 01 april 2013 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de service die jullie bieden.
Afgelopen week heb ik een pannenset besteld via jullie site die op donderdag 28 maart 2013 geleverd zou worden.
Tot zo ver geen probleem. We konden keurig via de site volgen dat deze verstuurd is en tussen 11:00 en 18:00 bezorgd zou worden. Dit is een tijdsbestek van 7 uur! In deze 7 uur ben ik 1 uurtje niet aanwezig geweest en heb toen keurig een briefje op de deur geplakt voor de postbezorger dat het pakketje bij de buren afgegeven mag worden.

Zoals jullie voorschrijven bij het bezorgen van een pakketje moet de bezorger deze aanbieden en als de klant niet thuis is moet dit nog tweemaal worden aangeboden.

Echter schepte mijn verbazing gister dat ik las dat het pakket was geweigerd en retour naar Wehkamp was?!

Ik heb nooit een pakketje gezien, laat staan geweigerd.

Toen ik hier contact over opnam met de klantenservice (€0,20 p/m!!) was het antwoord dat ze er ook niks aan konden doen en dat ze het pakketje niet opnieuw konden versturen omdat het niet meer leverbaar is.
Waarop ik duidelijk aangaf dat er nog wel 1 pakketje is en dat deze keurig naar ons onderweg was. Hierop antwoorden de klantenservice dat het pakket inmiddels al op de weg terug is naar Wehkamp en dat het niet mogelijk was om dit weer naar de klant te sturen.

Toen ik hem vroeg of het er op neer kwam dat we nu dus gewoon pech hadden omdat het pakket niet kwam en dat het niet meer leverbaar is antwoorden ze dat het inderdaad zo is.

De volgende dag heb ik opnieuw met de klantenservice gebeld (weer €0,20 p/m!!) en toen kreeg ik te horen dat ik een brief thuisgestuurd krijg en dat ik met die afdeling maar contact op moest nemen. Deze mevrouw kon mij niet direct het telefoonnummer geven van de desbetreffende afdeling die mij de brief stuurt.

Kortom door een fout van Wehkamp en/of Selectvracht kan ik mijn pakket niet krijgen. Ben ik voor niks een hele dag thuis geweest (7 uren) en achteraf kan ik fluiten naar mij pakket.

De klantenservice vond het vervelend maar kan er niks aan doen.
Ik vind dit onvoorstelbaar en ga hier dan ook niet mee akkoord.
Ik doe zaken met Wehkamp en niet met Selectvracht. Ik ben dan ook van mening dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan, maar dat dit de taak is van Wehkamp. Zo steekt het mij ook dat de klantenservice beaamde dat ik gewoon pech had in dit geval.

In afwachting van uw antwoord neem ik over dit geval ook contact op met de consumentenbond wat betreft de dienstverlening.

Vriendelijke groet,

Klantennummer: 23433094

Graag ontvang ik van u een passende oplossing en een verklaring waarom dit zo is gelopen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 09 april 2013 om 15:02 geantwoord

05-04-2013 Afdeling Klantenservice ( acceptatie bestellingen ) heeft telefonisch contact opgenomen en uitleg gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]