Klacht: Bestelling niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

op 12 mei 2020 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Op 29 april heb ik een bestelling geplaatst en een orderbevestiging gehad (ordernummer 858010034), de bestelling is nog steeds niet geleverd.

De enige manier om de klantenservice te bereiken is via chat, telefoon en email zijn niet beschikbaar. De chat heeft geen helpende maar eerder een irriterende functie maar is de enige manier om met een medewerker contact te krijgen. Dit heb ik drie keer gedaan, elke keer minimaal een uur gewacht maar er kwam niemand. Eén keer kwam na 45 minuten Cheyenne online maar voor ik de kans kreeg te typen, en dat was binnen 3 tellen, schreef ze dat ik niet reageerde en was ze weer weg.

Lever mijn bestelling of ben in ieder geval zo klantvriendelijk me op de hoogte te houden of me de mogelijkheid te geven met jullie te communiceren.

Door niet bereikbaar te zijn ga ik alleen maar vaker en bozer reageren waardoor de druk op de klantenservice en de imagoschade nog groter wordt. Als me direct was verteld dat ik 2 weken moest wachten en ik eventueel had kunnen annuleren was ik nog steeds een blije klant geweest.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandrapolman