Klacht: bestelling niet geleverd.

op 26 mei 2020 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aanbiedingen die ik bestel kan ik niet betalen, en komen niet in mijn account te staan en daarna ontvang ik ze natuurlijk ook niet. Na mijn klacht per e-mail (meermalen) bood een zekere Jeroen aan dat hij ze voor mij zou bestellen maar dan moest hij mijn geboortedatum hebben. Ik heb hem toen alle gegevens per e-mail toegestuurd, maar tot nu toe niets meer vernomen.Voor begin mei lukte alles prima maar daarna kan ik niets meer bestellen bij koopjedeal.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestellingen heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 27 mei 2020 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frans,

Ik heb zojuist de bestelling voor u aangemaakt. Mijn excuses voor de miscommunicatie en het lange wachten tot bestellen. Via de mail zal ik u voorzien van de informatie. Als het goed is kunt u de order in uw account bekijken.

Met vriendelijke groet,
Team Koopjedeal.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Driesens.