Klacht: Bestelling niet geleverd

op 12 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 25 April een bestelling geplaatst én betaald. De bestelling zou in 2 delen worden geleverd. Dit zou úiterlijk 6 mei door mij ontvangen moet zijn. Deze vertraagde levertijd heeft te maken met de corona crisis. Heb ik werkelijk alle begrip voor. Deel 1 heb ik ontvangen op 6 mei. Heel netjes. Maar deel 2 heb ik tot op heden niet ontvangen. Ook geen duidelijkheid over. Heb 2 keer contact gehad via de chat functie. Werd mij beloofd dat er contact opgenomen zou worden. Dit is niet gebeurt. Vandaag via WhatsApp werd mij weer gevraagd om een paar dagen af te wachten. Maar dit geduld heb ik niet langer. Ik wil graag mijn geld terug, maar op deze vraag wordt dan weer niet gereageerd.

Het allerliefst dat het pakket wordt geleverd natuurlijk, maar wanneer deze kwijt is wil ik mijn geld zonder oponthoud terug. Dat is wel zo netjes.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce van Ams