Klacht: Bestelling niet geleverd

op 08 juli 2019 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Op vrijdag 28 juni heb ik via de website een voetenzak besteld voor in de kinderwagen. Het artikel zou op voorraad zijn, levering zou de volgende dag plaatsvinden. Tot op heden nog niets mogen ontvangen! Wanneer je de klantenservice probeert te bereiken krijg je direct een bandje en wordt er aangegeven dat de wachttijd langer is dan normaal. De verbinding wordt daarna gewoon verbroken waardoor wachten ook geen optie is! Vorige week woensdag heb ik een mail gestuurd maar heb daar tot op heden ook geen reactie op gekregen. Het bedrag is via Ideal direct afgeschreven maar wij hebben daarna ook geen bevestiging via de mail gekregen. Erg vervelend allemaal!

Graag wil ik een bevestiging factuur van mijn bestelling ontvangen en weten wanneer het bestelde artikel geleverd gaat worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hilliebillie29_04