Klacht: Bestelling niet geleverd

op 07 februari 2018 over Dex en Allen in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 november afgelopen jaar heb ik een bril besteld bij dex en allen, echter duurde het lang dus heb ik halverwege december een mail gestuurd met de vraag hoe het ervoor stond. Hier heb ik netjes reactie op gekregen en ik zou de bril snel binnen krijgen.
Toen ik dik een maand later (halverwege januari) nog steeds niks had gehoord, heb ik wederom een mail gestuurd. Tot nu toe nog steeds geen reactie meer gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld retour krijg of de bestelling nog ontvang. Ook al ga ik er niet vanuit nog wat van ze te horen, ik wilde toch graag mijn verhaal kwijt en anderen waarschuwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dex en Allen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dex en Allen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DVDV77