Klacht: Bestelling NIET geleverd.

op 15 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni een bestelling gedaan. Ik had een outfit nodig voor 30 juni voor een feest. Ik zag dat wehkamp de regel heeft voor 23:00 besteld, morgen in huis. Ik ben 30 juni thuis gebleven en heb gewacht op mijn bestelling. Helaas kwam de bestelling niet aan. Als ik dat had geweten was ik wel naar de stad geweest! Super teleurgesteld, ook omdat ik die avond thuis ben gebleven en niet naar het feest kon.

Gewenste Oplossing:

Oplossen en een tegemoetkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet tijdig aangeboden is in het gewenste tijdsvenster. In verband met de WannaHaveDays drukte in ons distributiecentrum is het ons en DHL gisteren niet gelukt alle bestellingen bij de klanten te bezorgen. Je pakket zal alsnog binnen 2 werkdagen worden aangeboden. Wij proberen samen met DHL met man en macht de achterstand in te halen. Er is tijdens de WannaHave-days ook een extra bericht geplaatst op onze contactpagina m.b.t. deze drukte. Hierin stond het volgende: "De Wannahave Days zijn bezig en dat levert enorme drukte op. Onze bezorgers doen hun uiterste best om alles op tijd af te leveren, maar soms lukt dat niet. Is jouw pakketje niet op tijd bezorgd, dan brengen we jouw bestelling een dag later langs. We doen ons best dat binnen het door jouw gekozen tijdvenster te doen. Sorry voor de vertraging!" We vragen dus de komende 2 dagen de bezorging nog even af te wachten. Alvast bedankt.

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Voor het ongemak heb ik inmiddels de verzendkosten voor je afgeboekt. Dit bedrag zal binnen enkele dagen naar je teruggestort worden. Dit is toch het minste wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Webcare team wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

WIj hopen dat het inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld en dat u alweer een wat betere ervaring heeft gehad.

Uiteraard vernemen wij het graag wanneer het nog niet naar tevredenheid is afgehandeld zodat er alsnog naar een passende oplossing gekeken kan worden.

Indien het naar tevredenheid is afgehandeld en u op dit moment geen verdere vragen heeft, wil ik u een fijne zondag verder wensen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door Ssq