Klacht: Bestelling niet geleverd

op 10 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 8 april 2016 heb ik een bestelling geplaatst bij Light in the box. Dezelfde dag heb ik een betalingsbevestiging gekregen en de volgende dag is het artikel verzonden. Helaas heb ik dit artikel nog niet mogen ontvangen, terwijl werd aangegeven dat de verzendtijd 3-5 dagen zou bedragen. Ik zou het artikel dus twee weken geleden al moeten hebben ontvangen. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice, maar op de website kan ik geen enkel mailadres of telefoonnummer vinden. Het gaat om het artikel ’20 Inch 50g lange synthetische rechte clip in hair extensions met 5 clip’, met het bestelnummer 1604081117624268.

Ik hoop dat ik binnenkort mijn bestelling nog mag ontvangen. Wanneer ik mijn bestelling heb mogen ontvangen, ben ik tevreden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:44 geantwoord