Klacht: BESTELLING NIET GEKREGEN

Hichbbbb op 11 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Ik heb een nog nooit zo een slechte service gehad bij het bestellen van eten dan hier ,
Ik heb voor het eerst besteld op Uber Eats ik weet niet waarom maar ik dacht vandaag ga ik een keer via Uber Eats proberen .
Nou ik kies een restaurant en wat ik wil eten en betaal en zie staan dat er 40 minuten wacht tijd is voor dat me eten er is .
Alleemaal prima , na een uur is me eten er nog niet dus ik dacht ik bel even het restaurant , dan kom ik er achter dat het restaurant dicht is ….
Dan ben ik al helemaal pissig na een uur hongerig wachten kom ik er achter dat het voor niks is .

Ik heb toen geprobeerd contact te zoeken met een Uber Eats medewerker .. nou een miljarden bedrijf oprichten is nog makkelijker dan dat te doen .

Ik heb toen gedrukt op bestelling annuleren toen krijg ik een mail waar stond: als we je bestelling annuleren moeten we de gehele kosten in rekening brengen . Maar je krijgt wel leuk 5 euro korting!

Ik ben heel boos en ik wil meteen me geld terug .

Mvg hisham bachir

Als ik me geld terug krijg volledig , en ter compensatie een echte korting krijg samen met me geld terug maar met me geld alleen ben ik ook prima te vreden want ik ga Uber Eats nooit meer gebruiken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hichbbbb