Klacht: Bestelling niet doorgekomen, het bedrag is wel afgeschreven

op 06 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst op riverisland.nl. Het bedrag is afgeschreven maar mijn bestelling is niet verwerkt. Ik wil dat, dit bedrag weer teruggestort wordt op mijn rekening. Kunnen jullie hiernaar kijken svp.

Bedrag terugstorten of bestelling laten verwerken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 september 2016 om 17:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Deze betaling is inderdaad gedaan aan RIver Island. U kunt contact opnemen met het PSP referentienummers 1714731706656846 en 1414730988778420. Deze betalingen zijn inmiddels teruggestort naar uw rekening en zullen binnen enkele werkdagen op uw rekening te zien zijn. U kunt wel een nieuwe betaling initiëren als u met River Island contact opneemt.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Fadimdogan