Klacht: Bestelling niet compleet

Nm91 op 11 juni 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een loungeset besteld t.w.v. €755, bestaande uit een hoekbank, een tafeltje en een stoel. De hoekbank en het tafeltje zijn geleverd, maar de stoel ontbreekt (er staat aangegeven dat de stoel bezorgd is, wat dus niet zo is) Ik heb gisteren een medewerker via de chat gesproken en deze dame beloofde dat ik uiterlijk binnen 12 uur een mail zou ontvangen met een oplossing. De 12 uren zijn verstreken en ik heb nog steeds geen mail ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de ontbrekende stoel zo snel mogelijk nageleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste Nm91, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Ik heb je een e-mail met verdere informatie toegezonden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste Nm91, Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Nm91

1 jaar geleden - Beste Martijn, Zoals we telefonisch hadden besproken zijn de missende onderdelen supersnel nageleverd. Ontzettend bedankt voor het snelle handelen. Onze loungeset is compleet en we hebben er ontzettend veel plezier van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 14 september 2021 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Nm91