Klacht: Bestelling niet binnen

op 06 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 juli een bestelling geplaatst, mail gekregen dat 1/2 pakket is verzonden maar nu nog steeds niet binnen. Daarover al dagen proberen te bellen maar krijg geen gehoor. Ook de mail wordt niet op gereageerd.

Mail gehad dat de rest van het pakket is verzonden. 2/2
Deze bestelling wel binnen gehad maar 1 artikel was verkeerd geleverd (rompertje ipv topje) was een foutje, krijg een kortingscode zodat ik het opnieuw kon bestellen maar dan blijkt artikel niet meer leverbaar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het artikel binnen heb of mijn geld terug heb. Ook van retour gestuurde artikelen geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim-anne