Klacht: Bestelling niet bezorgd

op 04 juni 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via volgnummer zou mijn pakketje bezorgd zijn 2.6 . Stond bezorgd op huisnummer 138. Die bestaat niet eens! Bezorger is niet een bij ons geweest omdat wij Ring deurbel hebben dus kan ik alles zien! Dus ik Dynalogic gebeld (45cent p/m!) Medewerker vertelt over situatie…zij zei dat ik mijn beuren moet vragen en dan terug bellen. Dat heb ik gedaan. Niemand heeft mijn pakketje. Dus ik weer terug gebeld krijg ik een andere medewerker aan de lijn maar ik vroeg naar die vorige. Moest ik hele verhaal weer opnieuw vertellen. Dus zij zet me in de wacht en ze was op zoek naar de medewerker. Ik stond 11minuten in de wacht! voor 45cent p/m!!!! Belachelijk lang Dus heb het opgehangen. Heb boos mailtje gestuurd. Krijg ik antwoord dat 4.6 word mijn pakketje bezorgd. Ik vind het raar dat volgens dunalogic was het 2.6 bezorgt op niet bestaande huisnummer en nu willen ze dat alsnog bezorgen? Raar. Ik wacht dus vandaag al de hele dag met mooi weer thuis en ze zijn nog steeds niet geweest! Echt een hele slechte service! Waardeloos bedrijf. Waarschijnlijk verdienen ze ook op belkosten. Ik kan janken. Ik wil zeggen tegen iedereen geen pakketje bestellen als het via dynalogik word bezorgd!

Ik wil graag mijn pakketje ontvangen. Anders wil ik graag geld terug dus waarde van mijn bestelling €60,- plus belkosten naar jullie €6,12!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 07 juni 2021 om 12:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Hronska,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het erg jammer dat uw order op deze manier is verlopen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We doen ons best het pakket zo spoedig mogelijk bij u te leveren. We hebben daarom een melding gemaakt over het verloop van de levering, om zo het proces te bespoedigen.

Dynalogic WeCare-team

Heeft op 07 juni 2021 om 13:05 geantwoord

Het is al nr. 7 denk ik het zelfde antwoord dat ze doen zijn best om pakket spoedig mogelijk te leveren! Ze hebben allen dit antwoord maar geen echte oplossing waar mijn pakket is

Reactie van de melder van de klacht Andrea19

1 maand geleden - Mijn bestelling is nog steeds niet binnen! Wij worden van kastje naar de muur gestuurd en super hoge telefoon kosten gemaakt! Ben wanhopig! Ik krijg geen reactie van Dynalogic via mail en als wij bellen zeggen ze alleen dat ze het vervelend vinden. Wat moet ik I godsnaam doen? Veel belkosten gemaakt en pakketje is spoorloos!

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea19