Klacht: Bestelling niet bezorgd

op 21 juli 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 juli een bestelling geplaatst op mango.nl. De volgende dag, 8 juli, kreeg ik een email dat mijn bestelling binnenkort bezorgd zal worden en dat ik mijn bestelling kon volgen. Maar tot de dag van vandaag staat er nog steeds “is aangemeld bij DPD.” Ze reageren niet op mijn emails. Wat een stomme service zeg! Nooit meer mango voor mij! Ze raken zoooveel klanten kwijt hierdoor. Blijkbaar boeit t ze niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelling zsm en anders mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Umm Isaa