Klacht: Bestelling niet afgeleverd.

op 24 juni 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

23 juni mail ontvangen dat de bestelling via DHL is verzonden.
24 juni status via track en tracé code gecontroleerd DHL geeft aan de de bestelling is afgeleverd en door mij zou zijn afgetekend. Echter niets is afgeleverd, waren ook de aangegeven tijd thuis en ook geen briefje in de bus dat het eventueel bij de buren is afgeleverd. Ra ra waar is de bestelling moet dit nu via Ibood aanzwengelen.

Als het alsnog bezorgd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Ibood

3 weken geleden - Beste Aribawa, Bedankt voor je bericht en uitleg. Vervelend om te lezen dat het pakketje niet persoonlijk is overhandigd en door jou afgetekend. Dat is niet volgens de afspraken die wij hebben met DHL. Via het contactformulier op onze website hebben we geen bericht van je ontvangen, waardoor er niet eerder gereageerd is. Onze excuses daarvoor. Mogen we er vanuit gaan dat het pakketje nadien alsnog terecht is gekomen? Zo niet, laat het ons weten zodat we het alsnog voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Aribawa