Klacht: Bestelling na een maand nog niet binnen

op 09 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 juli 2017 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Gent

Wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij hebben nagevraagd bij onze koerier.Uw bestellingen zullen in de komende week bij u bezorgd worden.

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
Klantenservice Lightinthebox/Miniinthebox

Geachte mevrouw van Gent

Wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij hebben nagevraagd bij onze koerier.Uw bestellingen zullen in de komende week bij u bezorgd worden.

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
Klantenservice Lightinthebox/Miniinthebox

Heeft op 14 juli 2017 om 16:22 geantwoord

Er is maar 1 product binnen gekomen vd week! Nu de andere 5 artikelen nog!! Moet ik daar nog 5weken op wachten of is die ondertussen gewoon kwijt geraakt?!

Alle klachten die gemeld zijn door MMvangent