Klacht: bestelling meerdere keren uitgesteld, geannuleerd maar wachten op geld

op 20 januari 2014 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Op 22 december heb ik een laptop Inspiron 15R besteld via internet. Tijdens mij bestelling stond de leverdatum vanaf 26 december, maar toen mijn bestelling afgerond was bleek de leverdatum 15 januari te zijn,. Een paar dagen voor levering kreeg ik een mail dat de laptop een week later geleverd zou worden. Verder geen informatie. Na de nodige moeite kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me wist te vertellen dat de onderdelen in de fabriek in China op waren end at hierdoor de bestelling uitgesteld werd. Okee…
Week daarop weer een mail met het bericht dat de levering een week later zou komen…
Via omwegen weer iemand van dell aan de telefoon gekregen. Heb mijn bestelling laten annuleren. Vreemde vraag steeds of ik met ideal of met creditcard betaald had… is er voorrang met een creditcard??
Het bedrag van 579 zpu in principe terug gestort gaan worden naar mijn rekening, maar daar zou ik maandag telefonisch een bevestiging over krijgen. ik zou dan ook zelf beslissen of ik het geld terug zou laten storten of dat ik een andere laptop uit zou zoeken. Ik heb geen zin meer om te wachten..
Helaas is er niet gebeld, geen informatie verstrekt en heb ik dus ook geen idee of ik mijn geld terug krijg. Ik vind het een zeer klantonvriendelijk bedrijf . Telefonisch krijg je niemand te pakken, steeds weer vage keuzemogelijkheden.

allereerst de telefonische bereikbaarheid en te woord staan. dit kan 1000 maal verbeterd worden, het laat zeer veel te wensen over. Daarnaast zou de informatievoorziening veel duidlijker mogen. Klantvriendelijkheid mag hoger op gezet worden. Mensen betalen forse bedragen. Als iets niet geleverd kan worden door problemen bij een fabriek, moet dit makkelijk te annuleren zijn en moet de klant hier niet voor opdraaien. Graag mijn geld z.s.m terug op de rekening zonder vage antwoorden of regeltjes

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonp