Klacht: Bestelling McDonald’s

op 22 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Voor de derde keer op rij de bestelling niet in orde.
1ste keer 2 porties friet manco, tweede keer geen mayo en sauzen meegeleverd ( uiteraard wel allemaal in rekening gebracht ) en nu derde keer 1,5 uur wachten, vervolgens volledig koud afgeleverd.. ipv kipnuggets soort van vega nuggets geleverd, kinderen dus boos.. geen rietjes erbij geleverd.. kortom 3x ellende en toch telkens bestellingen van 30 / 40 euro die gewoon slecht zijn en niet te eten. Ben er wel helemaal klaar mee. Wanneer je McDonald’s belt geven ze aan dat wanneer de bestelling bij Uber is gedaan zijn niet kunnen of willen helpen en bij Uber moeten klagen. Wat via de app onmogelijk is gemaakt trouwens.. vandaar nu via klacht.nl

Geen idee, bedenk zelf maar hoe jullie klanten willen behouden.... Opnieuw eten brengen heeft toch geen zin. Vreten en humeur zijn toch al verziekt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertkok80