Klacht: Bestelling kinderwagen wordt gewoon niet geleverd! Slechte klantenservice!!

op 06 juli 2019 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Zéér, zéér slechte service. Telefonisch amper te bereiken, vaak wordt de verbinding middels een bandje direct verbroken. Een aantal weken terug een kinderwagen met toebehoren besteld, zou volgens de webshop de volgende dag geleverd worden, want: op voorraad! Twee weken later nog niets gehoord, en na een aantal telefoontjes eindelijk iemand te pakken gekregen. Ja meneer, uw bestelling staat klaar, om vanavond verzonden te worden! – Inmiddels 8 dagen later nog niets ontvangen. Wéér contact gezocht: Ja meneer, er is iets misgegaan met uw order, hij stond op verzonden, maar uw pakket staat hier nog . Maar volgens deze medewerker kan ik mijn pakket pas eind volgende week verwachten? (over 7 dagen) . Heel bizar, als het op voorraad is, niet goed verzonden, en klaar staat in het magazijn, kan het toch direct (opnieuw) verzonden worden? Hoeven wij geen week meer op te wachten toch?
Kortom: slechte service, nog slechter bereikbaar, je moet continu achter je eigen bestelling aan bellen, je wordt niet op de hoogte gehouden, en afgescheept meerdere malen met verschillende smoesjes.
Wij kopen hier voor onze kleintjes nooit meer, liever iets meer betalen bij een ander.

Wanneer ik óf mijn geld terug krijg óf de kinderwagen alsnog geleverd krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TBLX