Klacht: Bestelling kapot

op 02 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn 2 screenprotectors zijn laat aangekomen. Maagoed ze zijn er. Nu is het probleem dat er 1 al lapot bezorgd is. Deze kan ik niet meer gebruiken, wat moet ik nu doen? Hoe word het opgelost? Het doosje van de andere screenprotector is ook beschadigd.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe screenprotector krijg die wel
Heel aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - Wij hadden graag het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Thomas27

3 maanden geleden - Het bestelnummer :#26798117

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 mei 2017 om 19:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas27