Mijn Klacht:
Ik heb via vodafone.nl op 19-09-2014 mijn abonnement verlengd met toestel (iPhone 6). Ik kreeg op 26-09-2014 een e-mail van Vodafone dat hij de volgende dag geleverd zou worden, een zaterdag. Ik heb “heel” de dag braaf thuisgezeten maar geen PostNL althans niet voor mij. Teleurgesteld als een kind zonder cadeau onder de kerstboom heb ik uiteindelijk vandaag gebeld met Vodafone omdat op zondag niks geleverd wordt. Blijkt er iets met de bezorging aan de hand te zijn en wordt ik doorverwezen naar PostNL. PostNL braaf gebeld en deze geven aan dat het pakketje niet onderweg is naar mij naar retour naar Vodafone (reden onbekend). En vanuit PostNL wordt ik doorverwezen naar Vodafone (Heerlijke maatschappij hebben we toch) Dan maar weer met Vodafone bellen, inmiddels vrij ontstemd en ik wordt weer doorverwezen naar een telefoonnummer voor Online Orders met een wachtrij van anderhalf uur omdat het mijn keuze is geweest om het online te bestellen (Sorry Vodafone, ik zal dit niet meer doen?). Afijn, na een anderhalf uur krijg ik een Vodafone medewerker (Mandy van de Welkomdesk) aan de lijn die aangeeft dat ik maar af moet wachten en mededeelt dat dit wel weken kan duren. Ik ben vrij ontstemd en dat is zachtaardig uitgedrukt. Aangezien ik verplicht wordt hiervoor tijd vrij te moeten maken schrijf ik dit u met een schreeuw om hulp. Hopende dat de Vodafone support net zo goed is als vroeger in de reclames werd beschreven. Ik wil mijn pakketje gewoon hebben en voor mij hoef ik geen rode loper zoals het Vodafone filmpje op Facebook. Desnoods haal ik hem op in de winkel.
Oh ja, Ik ben wel enorm blij dat mijn nieuwe abonnement al meer dan een week effectief is en ik daarbij 4G netwerktoegang heb. Maar een beetje jammer dat ik met een Samsung S3 daar niks mee kan……..
Gewenste Oplossing:
Zodra ik mijn bestelling heb ontvangen.

