Klacht: Bestelling half gekregen

op 07 oktober 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Eind augustus 2 producten besteld waarvan 1 product op 9 sept is geleverd en de ander nog steeds niet binnen heb gekregen. Hoe lang gaat dit nog duren ????

Als ik mijn 2 de product ook Binnen heb gekregen . Dan pas ben ik tevreden Want ik heb wel alles betaald .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:24 geantwoord

Beste Anneloes,

Ten eerste onze excuses voor het feit dat er maar 1 artikel bij is geleverd in plaats van de 2 bestelde artikelen.

Wij hebben dit gelijk voor u nagekeken aan de hand van uw e-mailadres en uw opgeven adresgegevens, maar helaas kunnen wij aan de hand van beide gegevens niks terugvinden.

Graag zouden wij het voor u op willen lossen en zouden u willen vragen om uw bestel/ordernummer te mailen naar info@koopjedeal.nl, zodat wij het zo spoedig mogelijk voor u op kunnen lossen.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Team Webcare
Koopjedeal.nl