Klacht: bestelling geweigerd

op 01 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 3x mijn bestelling ingevoerd ( opzetborstels Oal B ) , steeds meldt de computer dat mijn postcode onjuist is , maar dat is niet zo , heel iritant !

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling mogelijk wordt gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 07 juli 2016 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het bestellen u niet makkelijk afgaat.
De foutmelding bij de postcode komt in enkele gevallen voor.
Wat u het beste kunt doen, is alle vakken m.b.t. adresgegevens leeglaten.

Vervolgens kunt u uw postcode als eerst invullen, daarna uw huisnummer.
Uw adres wordt automatisch opgehaald et voilà!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Matthey