Klacht: Bestelling geplaatst, pakket niet ontvangen

Rozannedewilde op 03 maart 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 1,5 week geleden een pakket besteld bij asos voor €103,- en hij zal een week geleden al bij mij moeten zijn.
Ik heb asos al 2 mails gestuurd en er wordt telkens met hun standaard mail opgereageerd dat ze wanneer ze tijd hebben mij proberen te helpen. 6 dagen later heb ik nog steeds geen reactie…. Ik wil een reactie op mijn mail en mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er goed wordt gecommuniceerd met mij en ik of het pakket of mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rozannedewilde