Klacht: Bestelling geplaatst nooit ontvangen

op 18 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst op airydress. Het viel me op dat ik geen ordernummer kreeg en de site werd direct vernieuwd waardoor ik niet kon zien of mijn bestelling betaald was. Echter zag ik dat er van mijn rekening geld is afgeschreven. Je zou denken dat ik dat mijn bestelling geplaatst is en netjes afgehandeld zou worden. Dit is helaas niet het geval. Ik heb op vele websites gelezen dat de rekeningnummer (adyen) wat naar jullie verwijst een oplichtingspraktijk is. Ik ben niet de enige gedupeerde. Er zijn er nog veel meer.

NL51ABNA0565668625 dit is de tegenrekening of te wel de eigenaar die mij heeft opgelicht.

Ik wil het geld terug wat ik betaald heb. Het pakketje mag u houden, want die zal ook nooit aankomen.

Ik tevreden wanneer ik mijn geld terug heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Namaou