Klacht: Bestelling geplaatst nooit ontvangen

op 18 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst op airydress. Het viel me op dat ik geen ordernummer kreeg en de site werd direct vernieuwd waardoor ik niet kon zien of mijn bestelling betaald was. Echter zag ik dat er van mijn rekening geld is afgeschreven. Je zou denken dat ik dat mijn bestelling geplaatst is en netjes afgehandeld zou worden. Dit is helaas niet het geval. Ik heb op vele websites gelezen dat de rekeningnummer (adyen) wat naar jullie verwijst een oplichtingspraktijk is. Ik ben niet de enige gedupeerde. Er zijn er nog veel meer.

NL51ABNA0565668625 dit is de tegenrekening of te wel de eigenaar die mij heeft opgelicht.

Ik wil het geld terug wat ik betaald heb. Het pakketje mag u houden, want die zal ook nooit aankomen.

Gewenste Oplossing:

Ik tevreden wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Namaou