Klacht: Bestelling geplaatst en betaald via ideal, Dell kan bestelling niet vinden

op 18 december 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Gisteren via de Dell website voor 2500 euro laptops en randapparatuur besteld en betaald via ideal. Was ingelogd als bekende klant. De volgende dag nog geen bestelbevestiging ontvangen. Met veel moeite een mens aan de lijn gekregen, ze vragen als eerste om je bestelnummer wat je niet hebt als ze geen bevestiging sturen.
Ze zeggen een storing gehad te hebben met ideal waardoor ze de bestelling niet kunnen matchen. Beloven het te escaleren en op te lossen. Vragen mijn e-mailadres en beloven te mailen. Dit doen ze niet. Ik bel weer, krijg deze keer een gebrekkig Nederlands sprekende dame aan de lijn. Ze wil weer dat ik mijn e-mailadres geef. Ik zeg dat dit niet werkt. Ze geeft me onder veel protest een email adres. Daar stuur ik bewijs van betaling heen. Ik wacht nu op antwoord. Maar als ik de andere klachten lees zal dit lang gaan duren.

Als excuses worden aanboden en het geld terug is overgemaakt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneM67