Klacht: Bestelling geplaatst en betaald maar dgn later krijg ik mail dat het artikel uit de handel is gehaald :(

op 17 juni 2016 over Topdrogist.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Ik heb de medela symphony dubbele afkolfset besteld en echter ook echt nodig!het is al betaald en al.krijg ik opeens een mail dat het artikel uit de handel is.iets wat mij erg onwaarschijnlijk toe lijkt.mssn is het bij hun uit het assortiment of niet leverbaar maar staat niet vermeld op hun site anders had ik gelijk elders besteld.ik heb gemaild maar geen reactie terug.tot vervelends gebeld maar een bandje ervoor door z.g.n drukte alle medewerkers in gesprek en verbinding word verbroken. Ben heel teleurgesteld en bang dat ik gewoon opgelicht ben.hoop dat ik mijn geld z.s.m terug mag ontvangen en elders het kan bestellen

Ik zou tevreden zijn als er op mijn mail gereageerd word of als iemand mij ter woord kan staan en het probleem opgelost word.wil mijn totale bestelling annuleren en z.s.m mijn geld terug ontvangen !!!!zodat ik de afkolfset elders kan bestellen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdrogist.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdrogist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oosting