Klacht: bestelling geplaats en niet geleverd.

op 28 mei 2020 over Ap-Onderdelen in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling van een zwembad gedaan. denk doe het niet via Bol.com waarmee ze ook samenwerken. ik wacht nu nog steeds op het zwembad en mn 450 euro zie ik ook niet terug.

er wordt bij chat net zolang teruggeteld tot je de eerste wachtende bent, dan zijn ze ineens niet meer bereikbaar. dit is ook bij telefonisch contact en via de mail wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

levering van mijn bestelling voor a.s. woensdag of retour van mn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ap-Onderdelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ap-Onderdelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ham80