Klacht: Bestelling gedaan en betaald, maar krijg niet geleverd!

op 29 december 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Schoenen met korting besteld en ook betaald via ideal, helaas geen bevestigingsmail mogen ontvangen. Hierom een mail naar Zalando gestuurd, waarop de reactie was.. we storten het geld terug en bestel maar opnieuw met 10% korting. Echter de schoenen op de site waren heel toevallig ineens veel duurder, en de kortingscoupon van 20 euro die ik had gebruikt kon ik niet nog een keer gebruiken… dit resulteert ineens dat ik meer dan 50 euro moet betalen voor dezelfde schoenen. Met de 10 Euro korting heb ik niet dezelfde overeenkomst, dus wederom gemaild. Echter de reactie hierop was nog korter door de bocht; je krijg t je geld terug en bestel maar opnieuw. ongelooflijk er is geen enkele oplossing geboden. Hier weer op gemaild en reactie hierop was letterlijk: Door een storing bij ABN AMRO, zijn er sommige bestellingen niet doorgekomen, maar wel betaald. Het is logisch dat je daar je geld voor terug krijgt en dat zal ook gebeuren zoals mijn collega al heeft aangegeven. Omdat dit een externe storing is geweest, hebben wij als Zalando daar op geen enkele manier invloed op gehad. Toch vinden wij dat onze klant daar niet de dupe van moet zijn en hebben we jou een kortingscode gestuurd voor het ongemak en kan je de kortingscode van 20 EUR gewoon opnieuw gebruiken. Dit is voor mij nu dezelfde schoenen bestellen voor 20Euro duurder. dat kan niet waar zijn. Ze komen gewoon niet de overeenkomst na die we hebben met elkaar en proberen het af te schuiven op de bank, dat er storing is kan niet de probleem van een klant zijn.

Ik wil conform de overeenkomst mijn schoenen geleverd krijgen voor de prijs die ik betaald heb en niet duurder.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lennert & Gabi Rog & Bousche