Klacht: bestelling geannuleerd zonder bericht, klacht mag ik niet indienen van Uber

bjornv op 13 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

ik kreeg een 30 euro kortings bon (dat alleen al is een klacht waard, want het is 3x 10)
dus laat ik eens een keer iets bestellen, de keuze was reuze…. precies 1 restaurant was beschikbaar.
Ik bestel via de app. Wacht 45 minuten (zoals aangegeven in de app) ik kijk nog eens in de app om te zien waarom ik nog niets heb ontvangen. dan is 2 minuten na bestelling de de boel geannuleerd. Heel fijn… geen popup in de app, geen mail, helemaal niets. maar geld is wel van mijn rekening.
Dan moet je via de helpdesk horen dat de bezorger problemen had. dat wisten ze bij bestellen nog niet?
Ik zou mijn geld terug krijgen via mijn creditcard. maar heb betaald met ideal. na wat geharrewar. heb ik verzocht om een mail adres waar ik een formele klacht kan indienen. De gegevens in hun algemene voorwaarden kloppen al niet, die zijn van de taxi dienst en het email adres komt gewoon terug. Maar een formele klacht mag ik niet in dienen. ze dreigen dan dat ik het geld niet meer terug ga krijgen. Heel fijn allemaal eens maar nooit meer. Wat een bedrijf. Dit slaat echt alles.

Inmiddels mijn geld terug, Maar ik was nu dus meer geld kwijt omdat ik ergens anders moest bestellen. Dat zat niet in mijn planning.
Een formele klacht mag ik niet in dienen, dus dan maar op deze manier.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjornv