Klacht: Bestelling geannuleerd, klant weet van niks!

op 01 juni 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op dinsdag een bestelling geplaatst bij Ikea die de maandagavond er na zou worden geleverd. Op donderdag de eerste mail dat “Hej!”mijn bestelling werd verzameld en daarna een mail dat “hej!”mijn bestelling verzonden was compleet met tracktrace code. Op maandagavond keek ik via die code of er al een preciezer tijdstip bekend was en tot mijn stomme verbazing bleek de bestelling geannuleerd te zijn. Ik heb nog gezocht naar een gemiste mail, evt in spambot maar niks hoor. Gebeld, zinloos bij Ikea, dan maar chatten en via de robot doorgezet naar een menselijke medewerker. Deze wist niet veel meer te melden dan dat de bestelling geannuleerd was, hij zag dat alle producten vertraging hadden. Mijn bestelling niet, die was gewoon maar even totaal geannuleerd. Waarom ik geen bericht had gehad wist hij niet en van excuses aanbieden uit naam van je bedrijf was hem ook niet geleerd. Ik voel me volslagen in de maling genomen door een arrogant bedrijf dat op een onbeschofte manier met zijn klanten omgaat. Ik heb weinig zin om nog ooit iets bij dat bedrijf te bestellen.

Een fatsoenlijke verklaring voor wat er gebeurd is, zonder Corona te roepen trouwens, excuses en beterschap beloven wat betreft de procedure en de houding!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WDdJ