Klacht: Bestelling geannuleerd

op 04 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben op 06-08 een nieuw abonnement afgesloten bij ziggo met overstap service.
Nu kreeg ik 2 dagen geleden een mail met een “annulering” van onze bestelling en ons oude abonnement zou gewoon door lopen.
Nu heb ik zondag met ziggo gebeld, eerst 20 minuten, werd er opgehangen ivm een storing.
Daarna nogmaals 3 kwartier en uiteindelijk is er een nieuw pakket opgestuurd, echter ons oude contract loopt nog een maand door!
Ziggo gaat dit crediteren aan ons.
Ik wil de bel kosten ook terug, dit is toch een uur bellen terwijl wij alles al geregeld hadden!
Extra tijd, extra regelen weer en extra belkosten wat voorkomen had kunnen worden als er niet iemand zat te slapen bij ziggo!
Een nieuwe klant zo ontvangen komt wel heel slecht over.
Tevens hadden wij in augustus een afspraak gemaakt voor een actie van € 48,50 per maand a 12 maanden lang, echter deze actie krijg ik nu niet in mijn contract te zien!!
Nu staat er € 63,50 voor het compleet pakket.
Als dit niet opgelost word, stuur ik het pakket terug binnen 14 dagen en blijven wij voor alsnog bij tmobile.
Slechte zaak dit!!!
Een ontevreden klant.

Niet!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiateunissen