Klacht: Bestelling geannuleerd

op 27 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Zara over de 200 euro besteld aan spulletjes. Krijg ik de volgende dag een mailtje dat mijn betaling niet is afgerond en dat mijn spullen 24h gereserveerd worden. Ik ben net meteen begonnen aan de betaling te regelen op een andere manier. Krijg ik daarna een mailtje binnen dat mijn bestelling is geannuleerd?!?!?!
Bel ik kei teleurgesteld de klantenservice op, alles wat de medewerker kon zeggen was: ja, het is gebeurd, ja, ik heb hier geen verklaring voor. OMG. Nog nooit ben ik zo boos geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sklempic