Klacht: Bestelling fout geen geld terug

op 07 september 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik heb zaterdag 26-08-2017 pizza besteld bij New york pizza Wassenaar. Dit heb ik via hun app gedaan, maar dit geen vreselijk fout . Want ik kreeg van de Rabobank een melding dat de bestelling niet kon worden betaald .
Dus ik nog een keer besteld kreeg ik precies dezelfde melding , maar te gelijke tijd kreeg ik een email van de New york pizza dat me geld was afgeschreven.

Nu heb ik direct contact opgenomen met New york pizza Wassenaar. En zij hebben 1 bestelling door Laten gaan en de ander gecanceld .
Zo ver niks aan de hand maar dan komt de belofte ” je krijgt je geld in twee werk dagen terug gestort van die gecancelde bestelling ” dat vind ik natuurlijk een prima oplossing.
Maar nu 1,5 week verder en na een mail na hoofdkantoor heb ik vrij weinig van New york pizza gehoord.

Als ik mijn 18,49 terug heb gekregen .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gydohakker